Po dzwonku.. EDU KAFEJKI z dOPAMina LAB

Zapraszamy na cykl inspirujących spotkań o szeroko pojętej szkole, idei BSS, szkole i zmianie.

Kiedy w ubiegłym roku organizowaliśmy I Dąbrowskie Forum dla Edukacji „Szkoła jest nasza!”, byliśmy pełni entuzjazmu, radości i nadziei, że wspólnie zmienimy dąbrowskie szkoły. Dziś, po ponad roku zmagań, z naszym nastawieniem bywa różnie (choć nie ustaniemy, nie ma szans). Zapraszamy na cykl inspirujących spotkań o szeroko pojętej szkole, idei BSS, szkole i zmianie.
Możemy w Dąbrowie Górniczej wspólnie wypracować rozwiązania i dobre praktyki oraz uporządkować wiele szkolnych spraw..
Bo lepsza, wygodniejsza dla wszystkich (dzieci i młodzieży, nauczycieli, rodziców) ścieżka edukacji w Dąbrowie Górniczej jest możliwa..
Bo szkołę można i trzeba lubić..
Bo potrzebujemy edukacji odpowiadającej na wyzwania przyszłości..
Bo szkoła jest dla wielu młodych ludzi (ale także nauczycieli i rodziców) jak zły sen albo koszmar..
Bo razem możemy to zmienić!
Każdy wtorek, godz. 16:30, Fabryka Pełna Życia w Dąbrowie Górniczej.

Po dzwonku… to przestrzeń rozmów i wymiany doświadczeń, to motywacja i inspiracja do działania na rzecz zmiany w każdej, w Twojej szkole.. To dobre praktyki, sprawdzone rozwiązania.. To otwarta przestrzeń dla uczniów i uczennic, rodziców i nauczycieli, którzy widzą konieczność zmian i którym zależy na wprowadzeniu do naszych dąbrowskich szkół nowych jakości i autentycznie nowoczesnych rozwiązań w tym zgodnych z aktualną wiedzą (m.in o tym jak uczy się mózg).

Po dzwonku to też GOŚCIE SPECJALNI.. Anna Cieplak, Mikolaj Marcela, Marcin Stiburski.
Ze względów organizacyjnych, prosimy o potwierdzenie obecności: dopaminalaab@gmail.comWięcej informacji: 
Z pozdrowieniami..
Do zobaczenia!
Zespół dOPAmina Lab

TEMATY INSPIRACJE NA POSZCZEGÓLNE SPOTKANIA:

  1. Co z tą relacją? Jak budować i dbać o relacje w klasie?
  2. Szkoła jest nasza. Fakt? Mit? Kit?
  3. Narzędziownik nauczyciela „w drodze”.
  4. Sukces szkolny a sukces życiowy.
  5. Mindfullness i uważność w szkole. Wymysł? Moda? Konieczność?
  6. Samorządność uczniowska.. Dzieci i młodzieży co Wam wolno w szkole i na co macie wpływ?
  7. Szkoła minimalna. Zamęczać czy nie zamęczać ciągłą walką o oceny, kartkówkami, sprawdzianami, pracami domowymi?
  8. Przepisy, statuty, regulaminy – wyzwania dyrektora „w drodze”
  9. Kompetencje przyszłości a tradycyjny model nauczania.
  10. Ocenoza i testoza – czy faktycznie nie da się inaczej?

Lista będzie sukcesywnie uzupełniana..